Dag nr 2 :)

Jaha då var det dags för inlägg nummer 2 :)
Hmm få se nu..idag har jag...hmm...mjaa joo men.......Näe.
Idag har jag inte gjort ett skit vettigt eller speciellt roligt faktiskt!
Vaknade relativt tidigt, sådär vid 8:30....på en Lördag???
Antar att man börjar bli gammal..som moster sa:

"Jag har precis köpt en skit gammal Saab!! Det är en 88:ans årsmodell!?!?"

JÄVLIGT GAMMAL MOSTER! :O

Näe jag ska inte låta mig luras av sånt skit snack, jag är fortfarande ung och fräsh!
Jobbar och sliter, luktar gott, kan ta ett extra kliv i trappan utan att sträcka nån sena
eller i värsta fall bryta lårbenshalsen. Pengar rullar in bilen går bra kompis det går bra nu!

Sitter förövrigt fortfarande i jalingarna och har precis beställt hemkörning
på 2 grymma pizzor för er som undrar. Man får vara lat ibland :)
Funderar på om man bara ska vara hemma idag och fortsätta göra inte ett skit
eller om man kanske ska sätta på sig kläder och hitta på nått?
Hmm..Mjaa vi får se, måste juh trots allt sätta på mig kläder innan Pizzabudet kommer =/

Och avslutningsvis vill jag bara Tipsa om de enda bloggar jag läser.
Om jag ska vara helt ärlig så läser jag kanske inte mitt hjärtas blogg
så pass mycket som en "duktig pojkvän" borde göra :P
Hur som helst, Ena är Salong Betongs Blogg som jag tycker är helt enkel episk!
Och andra är som sagt mitt hjärtats blogg,
Smyg gärna in och läs deras oxå vettja!
(om jag nu har några som läser min dvs)

http://resamotovisshet.blogg.se/
http://www.finest.se/salongbetong
Hare bra, Heeeeeej//Paj

Kommentarer
Postat av: Lelle

Jävligt gammal moster... Ja jag är i alla fall nöjd med att det inte stog faster... ;)

2010-11-06 @ 18:02:44
URL: http://lelleland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0