Jävla tand att vägra döö!

Jaa som rubriken lyder,
Tandläkaren har sprutat i allt möjligt jävla skit för att få död på tanden..
ryckt ut alla nervtrådar rensat roten och ändå så lever skiten? 0.0
Jag citerar min tandläkare från idag:
"I'm gonna put everything that i'm legaly capable to in your non-freaking-dying tooth,
and if this 3 kinds of medicin and drugs doesn't work...Then i don't know what to do!"

Men nog talat om min tand,
Annars har jag haft en rätt tung dag faktiskt!
Började dagen med att skotta rent lastkajer, Éntreer, nödutgångar i typ 2 timmar!
Shit asså, Man är juh inte van att skotta när man bor i Sthlm!
Det finns juh alltid någon annan som gör det åt en haha xD
Och flyttat 17 oljetunnor från sjöpallar till EU-pallar som väger ca 300kg styck!
Och med denna träningsverk jag har efter gårdagen blev det faan inte lättare.

Började träningen med en halvtimmes uppvärmning vid slagpåsen,
gick sedan upp till springbandet och körde i en halvtimme till med intervall: gå 1 minut, spring 1 minut.
och avslutade starkt med lite gammaldags skrotlyftning!
Önskar dock att de kunde lägga till några fler vikter på Benpressen.
idag är "tyngaste" 230kg, och den klarar jag 10 lyft på..
Alla andra maskiner kan jag köra ett set på 3 där jag ökar med varje gång, jag brukar köra antal gånger dårå: 12-8-2 men på benpressen blir det 16-14-10, och det är inte så jag vill träna! xD


Jaa det var nog det hela för idag!
Hoppas ni inte dör av uttråkning när ni läser detta..om jag enns har några läsare?
Ni kan juh "Gilla" på fejjan eller nått så vore jag tacksam :)
Vi hörs imårn vettja! ;D

Hare bra, Heeeeeej//Paj


Kommentarer
Postat av: Lelle

Du har ju en statistiksida på blogg.se... kolla där så ser du hur många läsare du har... :o)

2010-11-26 @ 08:50:13
URL: http://lelleland.se
Postat av: Pajfaan

Haha jaa det vet jag väll, men det är juh roligare att fråga så här och se hur många som faktiskt orkar trycka på gilla knappen :P

2010-11-28 @ 20:25:25
URL: http://pajfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0