Pajen Bloggar?

Jaa det stämmer, Här kommer med andra ord mitt allra första inlägg på min alldeles nya Blogg!

Trodde ärligt talat att jag aldrig skulle skaffa en egen blogg..
ja menar, vafaan jag hatar juh att läsa bloggar!

Idén kom till mig på jobbet här om dagen när jag satt i en helt annan värld och lade ner O-ringar
i en påse eller nått annat jävligt spännande.
Mest för att få skriva av sig lite, berätta vad som händer i mitt liv
och för att se om just mitt liv är så jävla spännande som jag själv tror eller tycker att det är.
Få lite statistik om vad jag egentligen gör på dagarna och kunna lägga upp bilder och kanske en
och en annan film för att slippa åka runt till varenda kotte man känner för att rycka upp Ajjfånen
och säga nått i stil med:

"ÖH! Faan har du sett det här bilden!?!? så jävla skön! ;D"

Titta! nu slipper jag sånt :)

Jaa, det här summerar väll i stort sätt det jag ville ha med på mitt "allra första inlägg"
Och joo föresten, för alla er som tycker det är jobbigt att all min text är centrerad:
DET SKITER JAG I! JAG MÅSTE HA DET SYMMETRISKT!

Hare bra, Heeeeeej//Paj

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul kul! Välkommen till bloggvärden!!



// "Moster"! ^^,

2010-11-05 @ 22:34:36
URL: http://karinringh.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0