Strax är helgen över!

Jaa som sagt, Nu har man fått vara hemma och avnjutit lite kvalitetstid med sin kära :)
Jag tackar gudarna för lördagar och söndagar! Måtte de aldrig ta slut.


Nu undrar ni säkert vad jag gjort i helgen?
Njaa inte så mycket faktiskt, I fredags var jag på en trevlig dock jävligt sjuk hemma fest.
Jag var självklart nykter som vanligt, då jag inte gillar idén om att åka natt bussar, tunnelbana, pendeltåg och faan och hans moster i 2 timmar för att ta sig hem mitt i natten, Nej tack.
Lördagen spenderade jag mest till att löka faktiskt :)
Joo vi drog juh faktiskt till Bocken sent på kvällen och drog några gamla dängor oxå xD
Idag har jag skottat ut våra bilar från parkeringen!
Jävligt upplyftande måste jag säga, snälla kan det inte snöa lite mer??
Just nu gråter Jenny till slutet av Knowing och jag önskar er alla en god natts sömn!

Now I lay me down to sleep,
I pray the Lord my soul to keep,
If I should die before I wake,
I pray the Lord my soul to take.


Hare bra, Heeeeeej//Paj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0