Uppföljning

Jaa jag har hittat tillbaka till datorn igen efter mycket om och men.
Det har vart ganska mycket nu på sistone med tandläkare, träning, sjukdomar och ren lathet faktiskt :)
Men jag lovar att försöka bättra mig!
Jag vill juh inte göra alla mina läsare besvikna haha ;)

Jaha ni ska vi se här..vad har hänt i mitt liv sen senast ni hörde av mig?
Hmm njaa kanske inte så mycket nu när jag tänker efter :P
Joo jag har juh faan vunnit 4000 spänn på bettson!
Satte in 400 på torsdagen tror jag att det var, satsade på Live-Matcher bara för skojjs skull,
Bara för att se om en gröngöling som jag själv faktiskt kunde vinna nått på Fotboll och dylikt :)
Så här såg mitt konto ut på lördagen :D

Inte så pjåkigt va?
Meeeeeeen på söndag var allt borta...Jävla skit spel..Kul!

Jaa det var den helgen det :P
Helgen efter det spenderade jag och mitt <3 nere hos min Far, och jag passade på att plocka med
mig min gamla bärbara så att det skulle "underlätta" mitt bloggande osv..Jaa det gick juh bra! xD
Men annars hade vi det riktigt mysigt med filmtittande, mys med kattunge, lite pilkastning och jaa,
Sånt man gör nere hos min farsa helt enkelt! ^^

Och den veckan började oxå vårat Gym-mani kan man väll nästan kalla det,
4 gånger i veckan och då snackar vi hårdträning!
Inge godis, chips, snacks, läskeblask, Mc Donalds, Pizza, Grill och sånt skit!
Vi kände att att det var dags att göra nått åt vikten :P
När man inser att man är uppe i 124 kilo hajjar man till kan jag säga xD
Så nu kör vi på stenhårt, Beachen 2lax11 here i come! ;D

Näe nu får jag nog nästan ta min Fasters råd och börja avsluta detta inlägg så ni "orkar läsa"
Joo föresten vi har juh sett Harry Potter oxå! eller "Hp7" :P
och här följer en Recension:
bra film.

Hare bra, Heeeeeej//Paj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0